nike air max 2017 dames

Alle info omtrent de regels van onze gilde.
Post Reply
Marian

nike air max 2017 dames

Post by Marian » Tue Sep 08, 2020 1:59 am

Dit zijn de nike air 97 beste nieuwe retro sneaker-kleurstellingen die meteen klassiek werden in onze ogen terwijl # KoFBestOf2015 doorgaat. De inspanningen van Nike SB om klassiekers terug te brengen door ze opnieuw in hoge of laag uitgesneden varianten te introduceren, stuitten op veel aarzeling. De De La Soul Low was de zeldzame uitzondering, omdat hij erin slaagde alle elementen te behouden die het origineel tot een winnaar maakten. In feite is het het tegenovergestelde van de De La Soul High die dit jaar ook werd gedropt. Je kunt ze niet allemaal winnen, Nike SB. Maar ik zou er niet tegen zijn om dit met de Pac-Man Dunks of de Roswell Rayguns te proberen om volledig egoïstische redenen. Oranje wit en zwart is nooit het recept voor succes in sneakers geweest. Er zijn niet veel klassiekers die dat recept gebruiken, maar toen Jordan Brand het naast hun geremasterde initiatief gebruikte, was het resultaat een schoen die iedereen wilde hebben.

De Air Jordan 1 Shattered Backboard werd begin 2015 onthuld. Op het moment dat ik de schoen zag, was ik meteen verkocht. Ik weet niet zeker waarom een Air Jordan 1 in een oranje kleur in eerste instantie mijn aandacht trok, maar om de een of andere reden trok het me binnen. Kort daarna kregen we te horen dat er een echte inspiratie achter de schoen zat. We kwamen er allemaal achter dat de nike air max 1 heren Air Jordan 1 Shattered Backboard eigenlijk was geïnspireerd door een dunk die Michael Jordan in 1985 deed tijdens een Nike-oefenwedstrijd in Italië. Tijdens die wedstrijd gooide Jordan het zo hard naar beneden dat hij het bord verbrijzelde terwijl hij een uniform droeg dat in oranje, zwart en wit kwam. De inspiratie / het thema achter de schoen was een dope manier om een moment in de geschiedenis van Jordan onder de aandacht te brengen dat nike air max 2016 niet veel mensen kenden, waardoor ik de schoen nog meer wilde hebben.

In "Any Given Sunday", hadden we opnieuw Reebok en zagen wat misschien onze eerste popcultuur was die keek naar wat de moloch Under Armour zou zijn. "He Got Game" was de hele tijd Nike / Jordan. Zou UA een pagina uit de eerder genoemde Villa x Fabolous-deal halen, zou UA filmtruien maken voor Beamen en Shuttlesworth? Nee. Dat is niet hun ding. Zou Adidas? Nee. Ook niet hun ding. De enige maker die hiervan zou profiteren, zou Nike zijn vanwege alle eerder genoemde redenen, en ze zijn er in overvloed en logisch. Nike en de Jumpman lieten de bal echt vallen toen ze in staat waren om te profiteren van dit ene ding, deze ene speler, niet minder een fictieve speler, en zoiets eenvoudigs als zijn trui te maken. En nu lijkt het erop dat Fabolous ze in dozen heeft gedaan en de nike air max 2017 dames rebound heeft gekregen.

Er is geen regel tegen het dragen van damessneakers voor mannen (wat? Vrouwen dragen de hele tijd herenschoenen), dus toen ik de WMNS Nike Flyknit Zoom Agility op de voeten zag, wist ik dat ik een paar moest kopen. Prachtig paar Nike Flyknits die de # 7 plek in mijn top 10 verdienen. Nooit in een miljoen jaar dacht ik dat ik ooit een Nike Kobe sneaker zou kopen. Om specifieker te zijn, had ik nooit gedacht dat ik een Nike Kobe-sneaker zou ontwerpen op NIKEiD. Toen ik eenmaal ontdekte dat dit Kobe's laatste jaar in de NBA zou worden, wist ik dat ik mijn respect moest betuigen aan een van de spelers die ik het meest haatte toen ik opgroeide. Ik heb vervlogen tijden voorbij laten gaan en heb mijn allereerste NIKEiD sneaker gemaakt, de Nike Kobe 10 Elite Low die je hierboven ziet. Ik geef het niet graag toe, maar het is een mooi uitziende sneaker die nummer 3 op de lijst verdiende.

Maar in 2015 waren we misschien getuige van het doorgeven van de fakkel en het begin van een nieuw tijdperk. Nu de kenmerkende sneakers van Nike Basketball en Jordan retros in prijs blijven stijgen en hun kwaliteit niet bij blijft, begint er een verschuiving te komen naar wat sneakerheads tegenwoordig het liefst dragen / kopen. Runners zijn de nieuwe rage en terecht. Als je erover nadenkt, produceren merken als Asics, New Balance, Saucony, Diadora, PUMA en anderen tegenwoordig geweldige schoenen met hoogwaardige materialen EN comfort in gedachten. Dit is niet om Nike of Jordan Brand in diskrediet te brengen, maar de waarheid is dat je meer waar voor je geld krijgt als je een schoen koopt van een van deze runner -merken. Ik heb dit jaar persoonlijk heel weinig Jordan retros en Nike Basketball-sneakers opgehaald en in 2015 heb ik meer hardlopers van Asics, Saucony en PUMA opgehaald.

Afgezien van onze vriendschap, denk ik dat wat TheShoeSurgeon deed met de "Misplaced Checks" een van de belangrijkste verhalen van 2015 is in sneakers. John nam zijn liefde voor de Air Force 1 en zijn visie (voorheen afgewezen door Nike) en bracht deze tot werkelijkheid om een nike air max 2017 heren van de meest begeerde sneakers van het jaar te creëren. Hij zette zijn eigen geld achter het project en bewees aan duizenden van zijn collega's wat je kunt bereiken door creativiteit en vertrouwen in je ideeën, zelfs als anderen het 'niet snappen'. Ik wilde deze al sinds 1991. Ik denk dat iedereen die van sneakers houdt tot op zekere hoogte nostalgisch is. Mijn liefde voor Maroon 6 van dit jaar is het vermogen om me terug te brengen naar de dag dat ik ze op de plank liet liggen, in Image plaats daarvan een zwart paar van hetzelfde model te kiezen.

Post Reply